Accounts Payable Automation for Xerox® DocuShare® Flex Webinar
Access the on-demand webinar.
According to AIIM, the average cost of manually processing an invoice is $12.50. And the average time for processing is 7 days — 30 for many.
Accounts Payable Automation for Xerox® DocuShare® Flex is the simple way to bring digital transformation to your accounts payable department — automating your manual processes and making it easy to manage invoices better. With this packaged cloud content management solution, you can streamline invoice processing and payments, accelerate approvals and lower costs — at the level that makes sense for your organization.
Access the on-demand webinar to hear how Accounts Payable Automation for Xerox® DocuShare® Flex can help you modernize your approach to invoices.
Xerox® DocuShare® Flex
Transform your workspace and enhance workflows with document capture, management, and sharing made easy.
Enterprise Content Management Insights
Explore PDFs, videos, infographics and more on this topic.
Access the on-demand webinar. Simply fill out the form below.
Thank you for registering. You’ll receive a confirmation email with additional details soon.
Articles connexes
Assurez-vous que l’information clé est protégée et accessible
Dans quelle mesure croyez-vous que votre entreprise est conforme à tous les règlements de votre industrie?
Habiliter les enseignants
Découvrez comment les écoles publiques de Lincoln ont utilisé Xerox® DocuShare® pour donner aux enseignants plus de temps pour se concentrer sur l’assistance aux étudiants.
Un tâche colossale pour un pays
Comment Xerox a aidé le gouvernement du Bangladesh à saisir, stocker et analyser les données sur la population pour qu’il puisse fournir plus efficacement les services sociaux aux gens qui en ont besoin.
Numérisation et sécurisation des dossiers de propriété
Découvrez comment le Survey & Land Registration Bureau de Bahreïn a numérisé et sécurisé les dossiers de propriété avec Xerox® DocuShare®.
Comment Xerox® DocuShare® a aidé Arbet Aménagement à changer ses méthodes de travail
Découvrez comment Arbet Aménagement crée l’espace de travail idéal en utilisant Xerox® DocuShare® pour stocker et gérer les fichiers électroniques en toute simplicité.
Xerox nommé Gamme de logiciels de l’année par Buyers Lab
Les applis Xerox® DocuShare® et ConnectKey® nous ont permis de passer au premier rang des récompenses pour l’hiver 2020.